Wednesday 14 December 2011

perigi cari timba..

da brapa hr aku x update blog ny..aku sbuk la..byak assgment nk kna uat skrg..tension aku..nk gna duit lg lak tu..byak tol masalah aku skrg...
aku suka la kt budak ny..sebaya dgn aku tp fakulti lak lain..adoiiiya..aku pompuan xkn aku yg kna mngurat dy lak..da bg salam tp ntah la..aku pom xpham..dy asyk kirim salam tp bila aku g ke fakulti dy..ummm,dy uat xtaw jew..aku xtaw la dy suka aku x..kawan aku cakap dy bru jew putus dgn makwe dy..kira laluan aku luas la nk pikat dy..( aku ny lelaki ker pompuan )..tp, dy seolah2 still mgharapkan ex-makwe dy jer..aku xde peluang utk dekati dy..agpon aku taw aku xde la cute miut mcm ex-makwe dy..patt ker aku remove dy dr friends aku kt facebook atau aku lupakan dy trus atau bg dy peluang utk dekati aku..

aggghhhh!!! bosan aku dgn permainan cinta ny..

No comments:

Post a Comment