Monday 19 March 2012

semua adalah sama

kawan tidak  memerlukan kawan..sedirian  ag bagus berbanding berdua.ad kawan tp tidak seperti kawan mmg terlalu susah..kawan yg jnis tikam kwan dr blkng pon ad.
pendek kata, aku kcewa dgn org di sekeliling aku..ckup la, aku da pnat nk lyan korang smua.aku mcm xde makna bg korang. korang cuma pergunakn aku demi kepntingn diri korng jer..aku da usha sdaya upaya aku utk jd seorg kwan yg btul2 kwan di stiap posisi yg korang mahukan. hakikat nya..aku xberdaya utk jd terlalu sempurna..aku mintak maaf.
korang ibarat anjing yang tersepit, bila aku lepaskan korang, korang baham aku lak..dunia ini terlalu pnuh dgn tipu dan daya manusia mcm korang. aku tidak akan tertipu dgn korang lagi..cukup la skali, aku tidak mampu utk mnipu dri aku sndri dan mmbiarkan dri aku trus ditipu oleh korang. aku rasa. kucing lagi mmhami aku lbih dr korang..

No comments:

Post a Comment