Friday 2 December 2011

aku ada bila kau tiada

masih jelas wajah kau smasa kau malu untk minta pnjam pen..hahaha, aku respect kau joe..aku suka kt kau tp kau jer yg xpnah prasan.aku ada bila kau prlukan tman utk brbincang.aku tau kau mmg seorg lelaki yg baik joe cuma kau terlalu lurus dan pndiam utk aku trus mndekati kau..yer lah..saper2 yg nk khawin dgn kau kna prgi interview terbuka dgn family kau kan..? ewaah..kalah pompuan joe..stiap pg aku akn ggu hdup kau kt sekolah..lau sntiasa ad wlaupon kau xde..aku tggu kau joe..aku hrap sgt kau akn fham aku wlaupon aku taw aku xsemudah org lain pikirkn..hnya kau jer yg fham masalah aku kt sekolah dlu..kau tmpat aku meluahkn prsaan hati kau..kdng2 aku rasa aku jtuh cinta dgn kau..tp skrg aku pham, kau diam tp kau bijak..aku da taw kau dok usya' awek kt kmpng kau kan..aku harap kau dpt dekati dy..kau ckup kriteria utk jd lelaki sejati dan pompuan tue layak digandingkn bersama kau t..aku harap kau bhagia joe..i'm still waiting for your sms k..

lau kau lupa aku..siap kau!..(aku tagih kau kt mak kau t..kau nk?)

No comments:

Post a Comment