Thursday 1 December 2011

kau kata sayang aku..!


selalu kau lafazkan kata2 itu setiap kali kau dgn aku bertemu..mimpi aku juga seringkali diulit kata2 kau yg menusuk kalbu.." i love u so much sayang"..aku prcya pd setiap kata2 kau itu..shhgalah aku seringkali ditipu hdup2 dgn kau sewaktu kau sdang merangkul prempuan lain di depan aku..sewaktu dgn aku, prangai kau nyata berubah dgn apa yg aku lihat skrg..kau xpnah myentuh aku..kau sering melafazkan "putus" setiap kali kita brgaduh..tp kau yg trhegeh2 cri aku balik..aku memaafkn kau..tp, cukup lah setakat itu shja..aku xkn mgkin mencintai kau lbih setelah aku dicampak oleh smua org di sekeliling kita yg aku sayang..smua kasih syg kau dlu milik kpd pompuan lain yg kini bhagia dgn kau..kau kata just kwan2 biasa..aku percya..ohhhhh..aku ckup merana dgn sikap kau itu..bkn sekali dua tp berkali2 aku ditipu..xde gna guna kita teruskn CERITA CINTA KITA sekiranya hbungan kita xjelas dan direstui oleh org2 yg kau syg..mgkin dy lbih layak dgn kau..aku org yg xpnyer harta untuk mndampingi kau selama nyer..

aku cemburu melihat sepasang suami isteri(org cina) sewaktu di kl..kasih syg lelaki itu xpnah berubh walau sedikit pon terhdap isteri nyer yg sdng sarat mngandung.dy xpnah jemu melayan karenah isteri nye.smua brang2 dy yg bwa..dy tersenyum melihat wajah isteri dy yg sdang sbuk memesan minuman(maybe mengidam)..dy xmalu untuk memimpin dan mengusap perut isteri dy didpan org rmai..malah masih megah dan berani membahasakan "honey" dan "hubby" tatkala disamping isteri..

aku ingin memiliki seorg suami yg bgitu mnyayangi aku..bukan krana harta yg aku miliki( aku xberharta pon)..humm

No comments:

Post a Comment